Autor: Leonhard von Call (Austria, 1767-1815)

Op. 74 Serenata para piano y guitarra (Donald Sauter, guitarra / Elmer Booze, piano)

Sonate for piano and guitar, Leonard de Call, Op. 74

Allegretto at 0:00 Andante at 6:29 Minuetto at 10:06 Rondo at 13:24

You may follow along or play along by opening the score in a separate browser window: http://donaldsauter.com/w0013.pdf .

I am not a concert level guitarist, but I put up this home recording to alert guitarists to what a fine combination the guitar and piano is, and how fun it can be. The excellent pianist is Elmer Booze, also the world's most renowned page turner. We recorded this piece in early to...