Autor: Alexandre Tansman (Lodz, Polonia,1897 – París, 1986)

"Musique de Cour" para guitarra y orquesta. Adaptación para piano y guitarra (Donald Sauter, guitarra / Elmer Booze, piano)

Musique de Cour (4 of 8 movements): Gavotte et Musette at 0:00 Gigue at 2:08 Air at 4:01 Finale at 6:44

Full title: Musique de Cour pour guitare et orchestre de chambre d'apres les theme de Robert de la Visee, reduction pour guitarre et piano I've chosen four of the eight movements as possibly being fit for public consumption. I am not a concert level guitarist, but I put up this home recording to alert classical guitarists to what a fine combination the guitar and piano is, and how fun it can...