Autor: Sylvius Leopold Weiss (1687-1750)

Concierto de Do Mayor para Laúd, Allegro

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

1 0

Tafelmusik performs Silvius Leopold Weiss, Allegro from Concerto for lute in C Major. This piece is from The Galileo Project: Music of the Spheres. Directed by Jeanne Lamon. Conceived, scripted and programmed by Alison Mackay. Narrated by Shaun Smyth. The Galileo Project: Violin I: Jeanne Lamon, Patricia Ahern, Geneviève Gilardeau, Aisslinn Nosky Violin II: Julia Wedman, Thomas Georgi, Christopher Verrette, Cristina Zacharias Viola: Patrick G. Jordan, Elly Winer Violoncello: Christina Mahler, Allen Whear Double Bass: Alison Mackay Oboe: John Abberger, Marco Cera Bassoon: Dominic Teresi Lute / Guitar: Lucas Harris Harpsichord: Charlotte Nediger (CD tracks 3, 5-8, 10-11, 16-16, 20-22, 24-25), Olivier Fortin (CD tracks 1, 9, 17)