Autor: Agustín Barrios "Mangoré" (Paraguay, 1885 - El Salvador, 1944)

Pepita (Vals) Grabación Atlanta Recording 65381/65382 Año 1914) (Agustín Barrios, guitarra)

Artist: Agustín Barrios Mangoré Song: Pepita Album: The Complete Guitar Recordings 1913 - 1942 Track: 03 CD: 1

The recordings on each disc are presented, as far as can be determined, not in order of record release, but in the chronological order in wich they were recorded. Once the Matrix had been made, the record company could manufacture the finish record when they wished to do so. Available recording information shows that release dates of certain titles is not the same order in wich they were...