Autor: Konstantin Vassiliev

3 Night Ballads, Mov.2 (Irina Kulikova, guitarra / Feliks Volozhanin, violonchelo)

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

0 0

Guitar: 2019 Lorenzo Frignani (https://tinyurl.com/y4es897b) Here's guitarist Irina Kulikova playing a beautiful Lorenzo Frignani classical guitar made with spruce top and Imbuia back and sides, joined by cellist Feliks Volozhanin. In this video, they're performing "The Queen Of The Clear Night" - the haunting 2nd movement of Konstantin Vassiliev's "3 Night Ballads", dedicated to Irina Kulikova. Recorded at the Guitar Salon International showroom in Santa Monica, CA.