Autor: Robert Schumann / Francisco Tárrega (España, 1852-1909)

Op 124 No.16 Barcarola (Juan Mercadal, guitarra)

Juan plays Berceuse op.124 no.16 by Robert Schumann. The arrangment by Tarrega freely reworks the accompaniment and omits one section of the original "Schlummerlied". This is from the Cd "Juan Mercadal plays Great Miniatures" on the Aranjuez Guitar Master Recordings Label. Executive Producer: Juan Orozco, Engineer: Pedro Rivera Toledo, Album notes: Hugh Kerr, Guitar: 1994 Robert Ruck Juan Antonio Mercadal...