Autor: A. S. Dargomyzhsky (1813-1869)

Romance (Rui Namora, guitarra 7 cuerdas)

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

0 0

A. S. Dargomyzhsky (1813-1869) - Romance "The Youth and the Maiden" (poem by Pushkin) Russian 7 string guitar transcription by Vasily Sarenko (1814-1881) Download Score - https://ruinamora.files.wordpress.com... А.С. Даргомыжский "Юноша и дева" А. Пушкин A jealous maiden, weeping bitterly Scolded a young man Leaning into her shoulder The youth suddenly fell asleep The maiden immediately fell quiet Nurturing his light sleeping And smiled at him Through her silent tears. Rui Namora - 7 String Guitar (семиструнная гитара)