Autor: Francesco Corbetta (1615-1681)

Chacona (Krishnasol Jimenèz, guitarra barroca "Sabionari Stradivarius")

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

3 0

On June 30th, 2013 Krishnasol Jimenèz performed a new concert with the Sabionari Stradivarius guitar in Ettenheim at the Castle of Altdorf. Here is a Chaconne by Francesco Corbetta (1615-1681). Because of the wooden delicate original floor, all the public in the Hall had house shoses and even the performer!