Autor: Hugo Maia Nogueira

Grand Solo Op.14 & Rondo Op2. N3: The Sonority of the Classical Era

Maia Nogueira, Hugo, "Grand Solo Op.14 & Rondo Op2. N3: The Sonority of the Classical Era" (2017). UNLV Theses, Dissertations,
Professional Papers, and Capstones
. 3007. https://digitalscholarship.unlv.edu/thesesdissertations/3007

During the early nineteenth-century, the writing for classical-guitar elevated the instrument to the solo concert stage. The appearance of the six-string guitar changed guitar...