Autor: J.S.Bach (Turingia, 1685 - Sajonia,1750)

BWV 639 Preludio Coral "Ich ruf zu dir", Herr Jesu Christ" (Archguitar Duo)

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

4 0

Mané Lareggla (Madrid, Spain) and Peter Blanchette (Northampton, Massachusetts, USA) perform Johann Sebastian Bach's Chorale Prelude on the hymn tune 'Ich Ruf Zu Dir, Herr Jesu Christ (originally for organ), in an arrangement by Peter Blanchette for two 11-string archguitars. Blanchette is the inventor of the archguitar, built in 1980 by Boston area luthier Walter Stanul. learn more about the archguitar at www.archguitar.com. Thumbnail photo by Ron Mann.