Autor: Leo Brouwer (Cuba, 1939-)

Guajira Criolla, Ojos Brujos, Berceuse y Zapateado ( Matteo Staffini, guitarra)

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

0 0

Siccas Media presents Matteo Staffini - Aires by Leo Brouwer for the classical guitar. Matteo Staffini Plays Guajira Criolla, Ojos Brujos, Berceuse e Zapateado by Leo Brouwer. "This film is about Love, Music and Beauty. It talks about Art and History. An 8-minute short movie produced by Cordedautunno Classical Guitar Festival and directed by Giovanni Tammaro with the kind collaboration of the Sisters of the Cemmo monastery in the mountains of northern Italy. The imaginative music by Leo Brouwer and a final surprise creates Magic." - Matteo Staffini - With Siccas Media, our channel is your channel. We offer the possibility to publish your professional videos on our channel, for free. Submit your videos now on https://siccasmedia.com/.