Autor: Desconocido

Birelli Lagrene & Al Di Meola & Larry Coryell -"Guitar Trio"

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

Al Di Meola / Larry Coryell / Biréli Lagrène "Super Guitar Trio"
An exceptional reunion of this guitar trio for the occasion. A real treat! Featuring the indefatigable Al Di Meola, whose performance in last year's Festival was acclaimed by a crowd gone wild, Biréli Lagrène, the young Frenchman revealed by the Festival in 1985, will contribute his gypsy qualifications. They will be joined by yet another musician graced with magic fingers, Larry Coryell, who played in last year's Festival. Three guitars, three remarkabie virtuosos, three major musicians on the international scene.