Autor: Paul Charles Durant (1745-1769)

Sonata para Laúd en La menor 4. vivace ( Daniel Shoskes, laúd)

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

1 0

A movement from the suite in A minor by Paul Charles Durant for baroque lute. Durant lived in the mid 18th century and was one of the last composers for the lute prior to the Classical period. This piece is deceptively simple, with some nasty jumps for the right thumb and stretches for the left hand. Performed on a Rutherford 13 course baroque lute by Daniel Shoskes.