Autor: J.S. Bach (1685-1750)

BWV 1007 Suite No.1 para violonchelo solo, Preludio (Matthew McAllister, guitarra)

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

2 0

This video of Matthew McAllister playing a 2010 Spruce and Indian Rosewood guitar was recorded in the church in Port of Menteith in Stirlingshire in the middle of May 2013. It really is one of the most stunning locations and was perfect for this recording. Stuart McInnes doing both sound and video with some beautiful microphones to capture a very true sound of this instrument.