Autor: Desconocido

Free Lancing (Album, 1981) (James Blood Ulmer, guitarra eléctrica)

James Blood Ulmer – Free Lancing (1981)

A1 00:00 Timeless A2 04:24 Pleasure Control A3 09:26 Night Lover A4 14:51 Where Did All The Girls Come From ? A5 19:34 High Time B1 23:37 Hijack B2 28:23 Free Lancing B3 33:03 Stand Up To Yourself B4 36:50 Rush Hour B5 42:23 Happy Time

Alto Saxophone – Oliver Lake (pistes : A5, B1, B4) Backing Vocals – Diane Wilson (pistes : A2, A4, B3), Irene Datcher (pistes : A2, A4, B3), Zenobia Konkerite (pistes : A2, A4, B3) Co-producer [Associate] – Jim Fishel, Roger Trilling Composed By, Arranged By – James Blood Ulmer Design – Carin Goldberg Drums – G. Calvin Weston Electric Bass – Amin Ali Engineer – Tim Geelan Engineer [Assistant] – Lou Schlossberg Guitar – James Blood Ulmer, Ronnie Drayton (pistes : A2, A4, B3) Mastered By – Joe Gastwirt Other [Shirt By] – Sara Penn Photography – Carol Friedman Producer – James Blood Ulmer Tenor Saxophone – David Murray (pistes : A5, B1, B4) Trumpet – Olu Dara (pistes : A5, B1, B4) Vocals – James Blood Ulmer (pistes : A2, A4,...