Autor: Desconocido

Montreal Jazz Festival (Muddy Waters, voz y guitarra eléctrica)

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

59 0

Reposted so can be seen as a whole rather than in parts as before due to length restrictions . This version inludes all the BB King footage , on previous video last song was left out. No details were given in the credits or by the presenter when and where this was filmed and I believed this at first to be from French TV but it turns out that this was filmed at Montreal Jazz Festival , University Of Montreal 1980 for Spectel Video directed by Jacques Méthé .. If any copyright holder objects to this video I will remove on request.
These are not the complete performances but just an edited condensed version for TV broadcast