Autor: Frédéric Chopin (1810-1849) / Arreglo Francisco Tárrega (1852-1909)

Op.33, Mazurka No.4 (Stefano Grondona, guitarra)

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

31 0

A transcription by Francisco Tárrega (1852-1909) of the Mazurka in B Minor (transcripted in D Minor) Op. 33 n. 4 composed for piano by Fryderyk Chopin (1810-1849).
This is a part of a concert played at "Ongaku No Kizuna" Festival in Japan in May 2002. The guitar is made by Antonio de Torres, 1887 SE 107.