Autor: Philip Glass (1937-)

Primer movimiento Cuarteto de cuerda No.3 "Mishima". Arreglo para Arpa & Guitarra (SKeryn Wouden, Arpa Brandon y J. Acker, guitarra)

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

2 0

STRUNG UP: Keryn Wouden, Harp Brandon J. Acker, Guitar

Facebook.com/StrungUpDuo
(Arranged for harp & guitar by the performers)

Strung Up performing the first movement, "1957 Award Montage," from Philip Glass' String Quartet No. 3. This string quartet is part of the soundtrack for the movie "Mishima."

Alice Millar Chapel in Evanston, IL. 6/8/14