Autor: Desconocido

Peace - Peter Bernstein Trio (Peter Bernstein, guitarra eléctrica)

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

78 0

For about a quarter-century Peter Bernstein has been one of the most in-demand guitarists in jazz. So in-demand in fact, his fans were more likely to hear him on someone else’s CD rather than his own. However, even though he’s sought after as a side-man, Peter’s slowly been putting together a fine discography of his own, with 10 CD releases since 1992. In this studio session with Abe Beeson, there’s no question about who’s leading the band. Here’s Peter Bernstein front and center, performing "Peace" in a trio setting that includes Chuck Deardorf on bass and Matt Jorgensen on drums.

See all the KPLU Studio Sessions at kplustudiosessions.org