Autor: Desconocido

Good Bait (John Pisano & Anthony Wilson, guitarra eléctrica)

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

80 0

Rudy's Music & Eastman Guitars present "An Evening of Jazz with John Pisano and Anthony Wilson."

The Rudy's Music Stop family is truly grateful for having two wonderful musicians and such a wonderful guitar company in our SoHo Store.

This is the second video of this series, so please subscribe if you want to see more great performances from this night.

Find these and many more guitars for sale at www.rudysmusic.com