Autor: Desconocido

After The Rain (Álbum, 1969) (Muddy Waters, voz y guitarra eléctrica)

I Am The Blues 0:06
Ramblin' Mind 4:49
Rollin' And Thumblin' 09:38
Bottom Of The Sea 14:30
Honey Bee 20:13
Blues And Trouble 24:32
Hurtin' Soul 28:56
Screamin' And Cryin' 33:36

Recorded from vinyl in 192000 Hz Wav.

This record was first released in 1969 and gained great reviews. But by some reason it was never released on cd. So I decided to transfer it from my orginal vinyl to upload it here. I remixed it and adjusted the volume levels to make it sound better. Hope you enjoy and if you want more please suscribe to my...