Autor: Desconocido

Los Angeles Concert (1971) (Cat Stevens, voz y guitarra acústica)

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

2 0

Cat Stevens at the peak of his music popularity in a rare, intimate performance on June 8, 1971. Cat Stevens is accompanied by Alun Davies on guitar and vocals and Larry Steele on Bass Guitar and congas,recorded live at KCET Studios, Community Public Television of Southern California in Los Angeles, CA on June 8th 1971.

Song setlist: 1. Moonshadow, 2. On The Road To Find Out, 3.Where Do The Children Play, 4. Wild World, 5. Miles From Nowhere, 6. Longer Boats, 7. Father And Son, 8. Hard Headed Woman.