Autor: Robert de Visée / Napoléon Coste

Opus 52: Le Livre d'Or du Guitariste ( David van Ooijen, guitarra clásico-romántica)

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

2 0

Napoléon Coste (1805-1883)
from
Le Livre d'Or du Guitariste Opus 52

Pièces par Robert de Visée (ca 1655-1732/33):
Sarabande - Gigue - Menuet - Passacaille

This is how a 19th century guitarist looked at Baroque music. Coste arranged de guitar music of De Visée, and other early music, in his Opus 52: Le Livre d'Or du Guitariste. Now, is this Baroque or is this 19th century music?

David van Ooijen
19th century guitar (Gary Souhwell, after Fabricatore)

www.davidvanooijen.nl