Autor: Desconocido

Steps Ahead "Live in Japan 1986"

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

88 0

+Marut Khachatryan, Thanks a lot. 9:53 Beirut (Chuck Loeb, M. Brecker, M. Mainieri, Peter Erskine, Victor Bailey) 8:47 Oops (Mike Mainieri) 7:30 Self Portrait (Mike Mainieri) 9:01 Sumo (Michael Brecker) 8:14 Cajun (Michael Brecker) 6:23 Safari (Michael Brecker) 4:26 In A Sentimental Mood (Duke Ellington) 9:32 Trains (Mike Mainieri)

Darryl Jones Bass Steve Smith Drums, Percussion Mike Stern Guitar Michael Brecker Tenor Saxophone, Electronic Wind Instrument(Ewi) Mike Mainieri Vibraphone (Vibraphone, Midi Vibes)

Recorded "Live" at Kan-i Hoken Hall, Tokyo (July 30, 1986)