Autor: Frédéric Chopin (1810-1849)

Preludio No. 4 y Grande Valse Brillante (Marc Teicholz, guitarra)

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

44 0

Guitar: 1971 Daniel Friederich (http://bit.ly/1bGIJ6l). Here's Marc Teicholz performing at his 'Valseana Live' concert at the Guitar Salon International showroom in Santa Monica, CA. Marc performed on 8 important guitars, including a 1921 Santos Hernandez, 1930 Domingo Esteso, 1952 Hermann Hauser I, 1971 Daniel Friederich, 2007 Edmund Blochinger, 1936 Ignacio Fleta, 1969 'Churchdoor' Miguel Rodriguez and an 1867 Antonio de Torres. Here he is on the 1971 Friederich playing his arrangement of Frederic Chopin's '24 Preludes, Op. 8, No. 4 - Largo' and Ricardo Iznaola's arrangement of the 'Grande Valse Brillante, Op. 18' also by Chopin. Video shot by Jurgen Reisch (www.JurgenReisch.com).