Autor: Karl Ignaz Augustin Kohaut (1726-1784)

Concierto para laúd y cuerda en Fa mayor (Hopkinson Smith , laúd)

Karl Kohaut : Concerto for Lute, Strings in F Major

1. Allegro
2. Adagio
3. Tempo di Menuetto

Played by Hopkinson Smith (13-course baroque lute) Chiara Banchini (violin I) David Plantier (violin II) Roel Dieltiens (violoncello piccolo)

***
Karl Ignaz Augustin Kohaut (Carolus Ignatius Augustinus) (baptised August 26, 1726 -- August 6, 1784) was an Austrian lutenist and composer of Czech descent. He is considered (along with Bernhard Joachim Hagen) to be one of the last important composers of music for Baroque...