Autor: Robert Allan Lunn

Extended Techniques for the Classical Guitar: A Guide for Composers

40 0

The primary purpose this document serves is to give composers writing for the guitar a reference tool to guide them in using extended techniques for the guitar. This document will aid the composer by giving examples of a variety of different techniques possible on the guitar, as well as how to notate these techniques. The examples used in this document are limited to compositions professionally published for the classical guitar.

Extended Techniques for the Classical Guitar: A Guide for Composers