Autor: Desconocido

Bags Meets Wes ! (Album completo, Año 1962) (Milt Jackson & Wes Montgomery)

Released 1962

Recorded December 18–19, 1961 Milt Jackson – vibraphone Wes Montgomery – guitar Philly Joe Jones – drums Sam Jones – bass Wynton Kelly – piano "S.K.J." (Jackson) – 5:17 "Stablemates" (Golson) – 5:45 "Stairway to the Stars [Take 3]" (Malneck, Parish, Signorelli) – 3:38 "Blue Roz" (Montgomery) – 4:46 "Sam Sack" (Jackson) – 6:06 "Jingles [Take 9]" (Montgomery) – 6:55 "Delilah [*]" (Victor Young) – 6:12 "Stairway to the Stars [*]" (Malneck, Parish, Signorelli) – 3:47 "Jingles [*]" (Montgomery) – 6:54 "Delilah" [*]...