Autor: Santiago de Murcia (1673-1739)

Jacaras (Cifras selectas de guitarra, 1722) (Eduardo Egüez, guitarra barroca)

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

5 0

Taken from a performance by Eduardo Egüez at the Lute Society of America 2014 Lute Festival, in a section of the concert entitled “A Cocktail of Dances” combining material from collections by Santiago de Murcia, Gaspar Sanz, and Antonio de Santa Cruz with improvisations by Eduardo himself. They were played on a five-course Baroque guitar made by Peter Biffin.