Autor: Paolo Bellinati (1950-)

Un Amor di Valsa (Marc Teicholz, guitarra)

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

0 0

Guitar: 1930 Domingo Esteso (http://bit.ly/14zHeUC). Here's Marc Teicholz performing at the Guitar Salon International showroom during his concert 'Valseana Live', where he played on 8 important classical guitars, including a 1921 Santos Hernandez, 1930 Domingo Esteso, 1952 Hermann Hauser I, 1971 Daniel Friederich, 2007 Edmund Blochinger, 1936 Ignacio Fleta, 1969 'Churchdoor' Miguel Rodriguez and an 1867 Antonio de Torres. Here he is on the 1930 Domingo Esteso playing Paolo Bellinati's 'Un Amor di Valsa'. Video shot by Jurgen Reisch (www.JurgenReisch.com).