Autor: Desconocido

Autumn Leaves (Adam Rafferty, guitarra acústica)

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

Free Blues Tabs at http://www.adamrafferty.com
Here's a new arrangement on the classic song "Autumn Leaves". Back when I played with a trio I often opened my first set with this song.
Chet Atkins had a fabulous arrangement on this one. I figured it would be nice to tip the hat to Chet, Lenny Breau and Tommy of course!) with the harmonics intro and the song itself...but of course with my own groove!