Autor: Neil Gow (1727–1807)

Neil Gow´s lament (Piraí Vaca, guitarra)

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

Niel Gow's lament For The Death of His Second Wife

Piraí Vaca is currently one of the most widely recognized Bolivian artists at a national and international level. His technical capabilities, charisma on stage, sensibility and strong belief in the spiritual and renovating role of music in life attracts new souls to the guitar.

For more information visit www.piraivaca.com.

This video is a part from Pirai´s "DVD Concierto", which includes interviews, photo galleries, a Making Of and also videos about Pirai´s father, Lorgio Vaca, a famous painter (www.lorgiovaca.com).