Autor: Frank A. Wallace

Passing in the Night V (Frank A. Wallace, guitarra)

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

0 0

Passing in the Night was written while my father was dying. I was in Germany the summer of 2012 and unable to attend his funeral, so wrote this piece in honor of him. It was commissioned by the Beatty Competition in Washington DC.

This special guitar, and many others I have presented here, are courtesy of Aaron Green and Vintage Classical Guitars.

Frank Wallace editions are published by Gyre Music at www.gyremusic.com.