Autor: Francisco Guerau (1649-1722)

Marionas (Tor Inge Sandvold, guitarra)

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

0 0

I just bought a New Naxos CD With Kevin R.Gallagher. The old one was "worn out" after hundreds of hours in my CD-player. Fantastic, marvellous playing of Narvaez, Weiss, Bach, Guerau, Murcia, Dowland and Milano arranged for modern guitar. Strongly recommended!!!

This arrangement is from The Frank Koonce series. Music transcribed and adapted for modern guitar, With facsimiles of the orginal tablatures.
This book: The Baroque Guitar in Spain and the New World.
I strongly recommend this series from Mel Bay.
My guitar: Antonio Raya Pardo, Granada 1988.