Autor: Adriano Banchieri (1568 -- 1634)

Fantasia (arreglos para tres guitarras, Paul Gerrits)

Last Sunday I heard some woodwind music on the radio and I felt sure I had heard it before. But what, where and when?? (Have you experienced that feeling) Today it's wednesday and I suddenly remembered and found our recording on an analog tape from 1992. Tape reel recorder, no editing!
1st. Anne Mari, 2nd. myself and 3rd. Robert.

Adriano Banchieri (3 September 1568 -- 1634) was an Italian composer, music theorist, organist and poet of the late Renaissance and early Baroque eras. He founded the Accademia dei Floridi in...