Autor: Giovanni de' Medici (1475-1521)

Cela sans plus (Ensemble La Morra)

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

0 0

Ensemble LA MORRA performs "Cela sans plus", a piece composed by Giovanni de' Medici (1475-1521), who in 1513 became Pope Leo X. This textless, 5-part composition is constructed around the tenor-part borrowed from Colinet de Lannoy's chanson "Cela sans plus".

Source: Basel, Universitätsbibliothek, MS F X 1-4

Filmed during LA MORRA's concert in St. Mary's Church, Sastamala, Finland, during Sastamala Gregoriana Early Music Festival in July 2013.
Camera: Chris and Stephane Thorpe
Performers:
ENSEMBLE LA MORRA
Corina Marti and Michal Gondko (directors)
CORINA MARTI
(recorder)
MICHAL GONDKO
(viola da mano)
ELIZABETH RUMSEY, DAVID HATCHER
(viole da gamba)

www.lamorra.info

Follow LA MORRA on Facebook:https://www.facebook.com/pages/Ensemb...