Autor: Desconocido

Buxheimer Orgelbuch, Preambulum super C (Corina Marti, clavicembalo / Michal Gondko, vihuela de mano)

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

1 0

Corina Marti (clavisimbalum) and Michal Gondko (viola da mano) perform a set of pieces from Buxheimer Orgelbuch: Preambulum super C (with improvised counterpart), Pulcherrima de virgine, Magificat octavi toni and Redeuntes in Ut (with improvised counterpart) - extracts from Ensemble LA MORRA's concert programme "Concentus Angelorum" (with music by Dunstaple, Du Fay, Binchois, Ockeghem, Brumel, Josquin des Prez a.o.).

Recorded during ensemble LA MORRA's 10th anniversary concert in the Freunde alter Musik Basel concert series (St Peter's church, Basle, Switzerland, 21 January 2011).

www.lamorra.info

Follow LA MORRA on Facebook: