Autor: Francesco da Milano (1497-1543)

Fantasia 10 (Ness 30) (Erik Ryding, laúd)

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

2 0

Erik Ryding of Well-Tuned Words plays one of Francesco da Milano's most famous fantasias (Ness 30). The version used is that in Intabolatura di liuto of Francesco da Milano and Perino Fiorentino (Venice, 1562).

8-course lute by Richard Fletcher, 2012

Recorded at Redeemer Lutheran Church in Glendale, New York, on January 21, 2013. Many thanks to Redeemer for use of the church for this video recording.