Autor: J. S. Bach (1685-1750)

BWV 1008 Suite para violonchelo solo No. 2, (Phillip Rukavina, guitarra barroca)

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

3 0

Phillip Rukavina's performance of Johann Sebastian Bach's suite for 'cello in D minor (BWV 1008) transcribed for baroque guitar. Included are the prelude, allemande, courante,saraband, gavottes I & II, and the gigue. Rukavina performs on a baroque guitar made by Daniel Larson in 1992 and generously loaned by Edward Martin for the recording. Many thanks to Todd Tipton, the source of this transcription.