Autor: Antonio Vivaldi (República de Venecia, 1678-1741)

Concierto para Laúd en Re mayor RV 93 (Tamm & Hernitscheck, guitarra y guitarra soprano))

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

Tamm & Hernitscheck play
Antonio Vivaldi „Concerto in D, RV 93“ (arr. by Boris Bagger)
I. [Allegro giusto] 00:02
II. Largo 03:33
III. Allegro 08:25

Since 2011, the guitarists Kristjan Tamm and Roman Hernitscheck have been performing in Southern Germany. Their cooperation began during studies at the University of Music Karlsruhe in the guitar class of Prof. Boris Bagger. In their concerts, classical repertoire meets jazz and pop, classical guitars are complemented with bass, octave and e-guitars and different genres gracefully meet in a dialogue to form a unique musical experience.