Autor: Domenico Scarlatti (Reino de Nápoles, 1685 - España, 1757)

Sonata K 119 (Emre Sabuncuoğlu, guitarra)

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

0 0

You may still be catching your breath from our previous release of K. 141 and wondering which sonata could possibly follow and form a good pair with it. Our new release of K. 119, much like K. 141, is one of the most famous, substantive Scarlatti sonatas. It is an exciting journey full of surprising contrasts, tonal changes and haunting dissonants. It is one of those works from the piano repertoire that make classical guitarists envy classical pianists. Not any longer! Purchase sheet music and tabs (pre-release pricing available): https://onlineguitaracademy.net/class... Arranged and performed by Emre Sabuncuoglu. Copyright © 2011 Los Angeles Guitar Academy Publishing. All rights reserved.