Autor: J.S.Bach (Turingia, 1685 - Sajonia,1750)

J.S. Bach: Guitar Transcriptions (Arcady Ivannikov, guitarra)

New recordings from a pioneering Russian classical guitarist: works for lute by Bach, plus Ivannikov’s own transcriptions of the D minor Partita and A minor Sonata for solo violin. Composer: Johann Sebastian Bach Artists: Arcady Ivannikov (guitar)

Online purchase or streaming (Spotify, iTunes, Amazon Music, Deezer): https://brilliant-classics.lnk.to/JSB... More information: Para acceder al contenido completo necesitas estar registrado