Autor: Fernando Sor (1778-1839)

Andante op. 47 no.3 & Valse op.51 no.3 (Patrik Kleemola, guitarra clásico-romántica)

Patrik Kleemola plays Fernando Sor´s Andante (op.47, no. 3) and Valse (op.51, no. 3) on the Early Romantic Guitar, period instrument from the early 19th century (copy of Fabricatore by G.Giussani).

I´m launching here the project on Fernando Sor. Every month one or more works by Sor on my Youtube channel including Fantasies, Studies, Variations and small pieces... stay...

Los enlaces publicados en La Biblioteca de la Guitarra solo tienen un fin educativo y de difusión, no comercial. Si algún compositor, intérprete o empresa, por cualquier motivo, considera que un archivo que aparece en este canal vulnera los derechos de autor, infórmenos y se eliminará.