Autor: Georg Friedrich Haendel (Brandeburgo, 1685 - Londres, 1759)

HWV435 Suite, Chacona (Smaro Gregoriadou, guitarra sobreafinada)

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

3 0

Smaro Gregoriadou interprets her arrangement of Chaconne No. 2 in G major, HWV 435 by George Frideric Handel (1685-1759). High-tuned guitar with scalloped frets and movable back pedal. Guitar/strings: KERTSOPOULOS AESTHETICS.
Smaro is a recording artist of DELOS www.delosmus.com and this Chaconne is included in her cd "Reinventing guitar" volume II.
www.smarogregoriadou.com