Autor: Luigi Boccherini

Op.11 Quinteto de Cuerda No.5, Minuet (Nemanja Bogunovic, guitarra)

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

1 0

Here's Nemanja Bogunovic performing his arrangement of Luigi Boccherini's "Minuet" from "String Quintet Op. 11, No. 5". Nemanja recorded this piece on a 2023 Teodoro Perez "Antigua" guitar made with cedar top and Indian rosewood back and sides. Recorded at the Guitar Salon International showroom in Santa Monica, CA. Please visit Nemanja's website at https://nemanjabogunovic.com/ where his sheet music is available for purchase.