Autor: Horace Silver

Nica's dream - (Wes Montgomery, guitarra eléctrica)

Si no puedes visualizar el video, accede a la Biblioteca de la guitarra o date de alta.

4 0

Nicas dream - Wes Montgomery 1965
A nice jazz standerd where the 4/4 jazz is exchanged with latin rhythms was written by master jazz pianist Horace Silver.
Wes Montgomery is accompanied by a group of young Dutch musicians, probably all still in their early twenties. Although unknown in the larger part of the world these are Pim Jacobs piano, his younger brother Ruud on bass and drummer Han Bennink who can compete with the best in the larger part of that world.